CRO

Meer verkopen, downloads, e-mailadressen of verkeer naar je website? Regelen we voor je. Onze CRO (Conversion Rate Optimization) kenners willen namelijk maar één ding: het optimaliseren van jouw digitale platformen.

Voordat je je helemaal gek laat maken door termen als A/B en multivariate testing, leggen we je haarfijn uit wat CRO écht inhoudt. Dit heeft namelijk niet alleen invloed op wat er zich digitaal afspeelt, maar ook op de ontwikkeling van je organisatie. We passen bijvoorbeeld niet alleen het uiterlijk van een website aan, maar bieden ook inzicht in hoe de gebruiker zich hierover voortbeweegt én met welke intentie hij/zij dat doet. Waarom bezoekt deze klant bepaalde pagina’s en hoe kunnen we zijn doel helpen verwezenlijken?

Ongoing process

Conversieoptimalisatie heeft eigenlijk geen zin als je het klusje ‘even’ denkt te klaren. Optimaliseren is het als een doorlopend proces dat continu bijgeschaafd en geperfectioneerd wordt. En als je eenmaal begint met het optimaliseren van je website, zie je al gauw dat er altijd wel iets aan te passen valt. Wat dacht je bijvoorbeeld van een wijziging in de samenstelling van je doelgroep of nieuwe technologische ontwikkelingen, waar je als vooruitstrevend bedrijf natuurlijk graag in meegaat. Kortom, CRO staat nooit stil. Jij toch ook niet?

Divide et impera

Oftewel, verdeel en heers. Naarmate het proces vordert leren onze klanten steeds meer over de wondere wereld van CRO. We dompelen je volledig onder in alle mogelijkheden én hoe je dit in een best case scenario uiteindelijk zelfs helemaal op eigen houtje kunt onderhouden en voortzetten. Natuurlijk mag je dit ook gewoon aan ons overlaten, daarvoor zijn we tenslotte. Nieuwsgierig geworden wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Wij ook! Neem eens contact op, en wie weet drinken we binnenkort samen een (digitaal) kopje koffie.

A/B-testen

A/B-testen is een van de vele manieren om data te verzamelen die kan bijdragen aan de optimale invulling van jouw website. Benieuwd hoe het werkt en welke andere mogelijkheden er nog meer zijn?

Lees meer

0-meting

Ons proces start altijd met het uitvoeren van een 0-meting. Vanuit daar gaan we kijken  welke route we samen kunnen gaan uitstippelen. Dat is belangrijk, want wij baseren onze keuzes altijd op data.

Lees meer

Samen optimaliseren

Wij hebben CRO succesvol toegepast voor onder andere de volgende bedrijven:

Kom in contact met een van onze consultants.

Maurice Beerthuyzen

CRO consultant

info@findfactory.nl
013 - 8200164