INSTAGRAM FOR BUSINESS

Foto’s, video’s en ephemeral (= tijdelijke) content: dat is Instagram in een notendop. Het is óók het social media platform dat het snelst aan nieuwe gebruikers wint. Inspiratie is het codewoord, en met uitbreiding van functionaliteiten zoals Instagram Shopping begeeft het kanaal zich steeds meer op e-commerce-gebied. Kortom: mogelijkheden genoeg om jouw bedrijf op Instagram te profileren door middel van advertenties.

ZET IN OP VISUELE INSPIRATIE

Of je nu kiest voor statisch beeld of videoadvertenties, reken maar op een breed publiek, want Instagram wordt vaker dan ooit gebruikt door je doelgroep. Het is een sterk visueel georiënteerd kanaal, waarbij het draait om oogstrelende en inspirerende content. Instagram advertenties worden opgezet vanuit hetzelfde veelzijdige systeem als Facebook, wat betekent dat de targeting mogelijkheden eindeloos zijn.

Omdat het gros van de gebruikers Instagram bezoekt via een mobiel apparaat is het belangrijk dat de advertentie perfect uitkomt op de schermen van smartphones, of je nu adverteert in de feed of via Instagram Stories. Wij denken graag met je mee om tot de mooiste beeldvullende advertenties te komen, die niet alleen aandacht trekken, maar ook aanzetten tot specifieke acties.

Klinkt goed?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.