SEA

Search Engine Advertising is een behoorlijk effectief marketinginstrument voor vrijwel elk bedrijf, merk of product. Eén van de grootste voordelen is namelijk dat je – letterlijk – direct resultaat kunt boeken. Als we een campagne opzetten, dan behaal je in negen van de tien gevallen op dezelfde dag nog resultaten. Denk in termen van bereik, naamsbekendheid en roering rondom je merk, product, website of evenement.

Concreter wordt het niet

SEA heeft voornamelijk te maken met zoekintenties van je doelgroep en hoe je hierop kunt inspelen met relevante advertenties. Om hiervoor een concreet en haalbaar doel in te stellen, analyseren we aan de hand van verzamelde data (uit zoekmachines) hoe dit realiseerbaar is. Op deze manier kun je vooraf een vrij nauwkeurige inschatting geven van wat je eruit kunt halen. Met SEA kunnen we ook video’s en afbeeldingen tonen aan doelgroepen die mogelijk geïnteresseerd zijn in iemands dienst of product. Dit doen we onder andere met behulp van Google Ads, welke de interesse van een bepaalde doelgroep meet middels reeds bezochte websites of eerder uitgevoerde zoekopdrachten.

Google Ads

Direct zichtbare resultaten binnen jouw precieze doelgroep. Als er een manier is om dat te realiseren, dan is het Google Ads wel. Het codewoord? Relevant, relevanter, relevantst. Laten wij nou net weten hoe!

Lees meer

Microsoft Advertising

Direct zichtbare resultaten met een lage klikprijs? Dan is binnen Bing adverteren misschien wel precies wat je nodig hebt. Microsoft Advertising heeft zo’n 7% marktaandeel. Dat wil je uiteraard niet laten liggen.

Lees meer

Google Shopping

Bij het verkopen van een tastbaar product is het gebruik van Google Shopping een onmisbaar onderdeel in je marketingstrategie. Veel bedrijven laten deze kans liggen. Ontzettend zonde!

Lees meer

Marketplaces

Marketplaces nemen een steeds grotere plek in in het online marketinglandschap. Gaan we de kant van Amerika op en doen ook Nederlanders straks hun zoekopdrachten direct via een marketplace?

Lees meer

Display Advertising

Branding is een belangrijk onderdeel van een goede marketingstrategie. Zeker in de beginfase van een product of merk dient er brand awareness te worden gecreëerd. Dit kan onder andere doormiddel van display advertising.

Lees meer

Youtube Advertising

Youtube is met 1,5 miljard gebruikers een enorme zoekmachine. Dagelijks wordt er 1 miljard uur aan video’s bekeken. Daar pik je als merk natuurlijk graag een graatje van mee.

Lees meer

samen optimaliseren

Wij hebben succesvolle SEA-campagnes ingericht voor onder andere de volgende merken:

Kom in contact met een van onze consultants.

Kira Graumans

Performance manager

info@findfactory.nl
013 - 8200164