Social media: LinkedIn

LinkedIn maakt het mogelijk om op een relatief eenvoudige manier in contact te komen én blijven met zowel huidige als toekomstige klanten. Daarnaast bevinden je partners zich hoogstwaarschijnlijk ook op dit kanaal en is het wat professionaliteit betreft natuurlijk een invloedrijk platform. In de wereld van B2B advertising staat LinkedIn met stip op één.

Met LinkedIn Ads kun je behoorlijk effectief adverteren in de B2B sector. Dit heeft echter wel een keerzijde: het heeft een prijskaartje. Door vooraf zorgvuldig te bepalen wie je doelgroep is, kun je het kostenplaatje in de hand houden. Daarnaast zijn alle resultaten perfect meetbaar, waardoor we je altijd kunnen voorzien van een betrouwbaar overzicht van alle uitgaven én opbrengsten. Dit alles wordt berekend op basis van kliks, per 1000 vertoningen óf – als je kiest voor een gesponsorde InMail – wanneer een bericht is afgeleverd.

WAAROM LINKEDIN MARKETING?

– Door middel van een specifieke bedrijfsnaam, bedrijfstak of functietitel én demografische data kun je gericht targeten op een voor jou belangrijke doelgroep.
– Als je actief wordt met adverteren op LinkedIn, kun je onder andere meer leads genereren, je naamsbekendheid vergroten of deelnemers werven voor evenementen.
– Met LinkedIn heb je altijd de volledige controle over het budget, want zodra je dit hebt ingesteld bepaal je zelf op welk moment je het stop zet.

Nieuwsgierig hoe en op welke punten onze Social Media-specialisten jouw LinkedIn strategie kunnen optimaliseren? Neem dan contact op voor een afspraak (of belletje) en we vertellen je graag meer over onze aanpak!