Social

Zeg je social, zeg je media. Het is de online omgeving waar we dagelijks én in groten getale te vinden zijn. Ben je als bedrijf slecht vindbaar of zelfs helemaal afwezig op deze kanalen? Dan loop je een grote doelgroep mis. Het is daarom des te belangrijker om te werken aan je naam in de wereld van likes, shares en stories, maar wél met een vooraf bepaald doel. Brand building noemen we dat.

CONTENT CREATIE & MARKETING

Zonder content is er geen gespreksstof tussen jou en je doelgroep, terwijl je hoogstwaarschijnlijk wel een bepaalde boodschap en bijbehorende intentie wil overbrengen. Geen zorgen, daarmee helpen we je graag! Op basis van jouw specifieke wensen zetten we een efficiënte content kalender op, zorgen voor een relevante inhoud én plannen deze in op geschikte momenten. Content is uitermate belangrijk, dus dit onderdeel nemen we serieus. We creëren interactie tussen een merk en de doelgroep door middel van zowel informerende als commerciële posts.

TOUCH POINTS IN DE CUSTOMER JOURNEY

Met advertising verbeteren we de zichtbaarheid van je bedrijf bij één of meerdere relevante doelgroepen. We willen je doelgroep op een bepaald moment, met een bepaalde boodschap op de juiste manier treffen. Dit doen we op basis van data, zoals zoekgedrag en overige (website)statistieken. Goed om te weten is dat we advertising campagnes inrichten op gefundeerde doelgroepen, zodat je enkel in beeld komt bij de mensen die voor jou belangrijk zijn. Deze advertenties zetten we op in overleg met en op basis van input van jou als klant.

Wellicht beheer je je social media kanalen met een specifiek doel. Bijvoorbeeld om interactie op te wekken van je achterban, te werken aan naamsbekendheid of simpelweg de verkoop van je producten of diensten. Door middel van gerichte advertenties zorgen we ervoor dat jouw publiek geactiveerd wordt. Of het nu gaat om betrokkenheid, bereik, klikken naar je website of het genereren van leads: met een helder verhaal en de juiste targeting halen wij het maximale resultaat uit jouw marketingbudget!

WEB CARE & COMMUNITY MANAGEMENT

Zodra je je in de online omgeving bevindt, ben je altijd zichtbaar voor consumenten en bedrijven. Dat geldt eveneens voor de bereikbaarheid en het ontvangen van zowel positieve als negatieve reacties. Als openbaar platform is het dan ook cruciaal om snel in te spelen op vragen, opmerkingen en/of feedback. Beter bekend als community management. Zelf doen we dat zoal door middel van een monitoring tool, waarmee we real-time responderen op alle inkomende (re)acties vanuit diverse social kanalen. Een juiste aanpak van webcare en community management zorgen ervoor dat je kunt toewerken naar een succesvolle brand building.

#SHARINGISCARING

Naast onze ‘standaard’ diensten, bieden we ook trainingen aan bedrijven op het gebied van sociale media. Uiteindelijk kun je ervoor kiezen om zelf met de opgedane kennis aan de slag te gaan, maar het staat je vrij om deze taak alsnog bij ons uit te besteden.