LINKEDIN ORGANISCH

LinkedIn is bij uitstek het zakelijke platform onder de social media kanalen. Voor gebruikers met een persoonlijke pagina wordt het onder meer gebruikt als digitaal cv en visitekaartje. Maar hoe zit dat eigenlijk met je bedrijfspagina?

JE DIGITALE VISITEKAARTJE

Ook de pagina van een bedrijf op LinkedIn moet je eigenlijk zien als het visitekaartje van je bedrijf. Met mogelijkheden zoals het toevoegen van een tagline en een call to action button op de pagina is het steeds eenvoudiger geworden om jouw bedrijfsidentiteit te laten zien. Ook biedt LinkedIn de mogelijkheid om posts van werknemers te reposten. Deze kunnen dus heel goed worden betrokken bij het maken van relevante content.

Voor SEO-doeleinden is het ook van belang om je bedrijfspagina op LinkedIn goed in te richten en actief te houden. Wanneer er namelijk in zoekmachines naar jouw bedrijf wordt gezocht, is er een grote kans dat ook de LinkedIn pagina naar boven komt. Extra belangrijk dus dat de pagina een goede uitstraling heeft. Meer weten over adverteren op LinkedIn? Dat kunnen we voor je regelen

LINKEDIN OPTIMAAL BENUTTEN VOOR JOUW BEDRIJF?

Klinkt goed?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op met...

Marlotte van den Dries

Social media & content manager