TRAINING GOOGLE ADS EN MICROSOFT ADS

Adverteren via Microsoft Ads (voorheen Bing) heeft diverse overeenkomsten met adverteren via Google. Het verschil zit ‘m in de mogelijkheden, deze zijn iets beperkter en daarmee wordt Microsoft Ads gezien als minderwaardig. Toch doe je er goed aan om dit advertentieplatform niet uit te sluiten in je marketingstrategie. Tijdens deze training vertellen we je waarom beide advertentieplatformen ertoe doen én hoe je deze optimaal kunt benutten.

GOOGLE ADS EN MICROSOFT ADS

Omdat de concurrentie in de meeste branches minder aanwezig is in Microsoft dan in Google, liggen de klikprijzen van Microsofts advertentieplatform een stuk lager. Je vergroot bovendien je online zichtbaarheid. Er is namelijk een complete doelgroep die zijn of haar zoektocht altijd en alleen start via Microsoft; zij komen daardoor simpelweg niet in aanraking met de advertenties van Google. Terug naar de concurrentie: omdat deze minder vertegenwoordigd is, ligt het doorklikratio of Click Through Rate (CTR) op je advertenties doorgaans een stuk hoger.

Onze SEA-specialisten nemen je tijdens deze training mee in de mogelijkheden van Google Ads en Microsoft Ads. Bij beide advertentieplatformen geldt: de advertentie moet zo relevant mogelijk zijn voor je klant. Daarom leer je allereerst hoe je een advertentie zo goed mogelijk kan laten aansluiten op een zoekopdracht, hoe je een campagne aanmaakt via Google Ads en hoe je deze vervolgens ook kunt optimaliseren voor gebruik middels Microsoft Ads.

Waar we het voor doen

''
Frangken Tuhumena
CEO - 333travel
19 december 2020
Reeds jaren partner van Findfactory. Ze zijn een uitstekende partner voor ons. Ze denken met ons mee kunnen snel schakelen en zijn professioneel. Top medewerkers en enthousiast. Thanks Rob en je team!
''
Bart van den Boer
Ondernemer - Plantbezorgd.nl
22 november 2020
Training over Google Ads gedaan bij FindFactory. Prettige, leerzame ochtend gehad waar ik echt mee verder geholpen ben. Fijn dat ik vooraf zelf kon aangeven waar ik dieper op in wilde gaan en welke onderwerpen we konden skippen omdat ze voor mij niet relevant waren.
''
Rianne van der Heijden
Marketeer - Spinpanel
14 oktober 2020
Twee uiterst verhelderende sessies gehad met Findfactory. Ze bieden een kritisch oog en komen met waardevolle tips waar je echt iets mee kan. Ook handig dus als audit voor je huidige digital marketing strategie.
''
Bas Schoemaker
Marketingmanager - Effeweg
27 oktober 2020
Een aantal jaren mogen samenwerken met deze club enthousiaste Digital Marketeers. Hebben veel kennis van zaken, denken actief met je mee en leveren écht kwaliteit. Een absolute aanrader indien je als onderneming opzoek bent naar toegevoegde waarde omtrent Online Marketing, voor welke discipline dan ook.
''
Wouter Rikken
Eigenaar en ontwerper - Posterjunkie
20 december 2019
Ontzettend vriendelijke en vakkundige medewerkers die proactief handelen en goed meedenken hoe het beoogde resultaat het beste valt te behalen.

Klinkt goed?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op met..

Wendy van Opbergen

Traffic manager legal & finance