cases

Jimmy Green

Branding die naar meer smaakt

Eat real food, feel real good. Dat is de slogan van Jimmy Green én formuleert tegelijkertijd de belangrijkste uitdaging van dit smakelijke branding traject. Aan ons was het namelijk de taak om cohesie te creëren tussen het merkverhaal en de online presentatie. Nieuwsgierig? Zo gingen we te werk:

De nieuwe standaard van goed eten

De mogelijkheid om makkelijk en snel een voedzame maaltijd te bestellen, stond voorop in dit project. Een klein stukje achtergrondinformatie: het foodconcept van Jimmy Green vindt zijn oorsprong in de frustratie over de vele in wezen niet zo gezonde afhaal- en bestelopties vandaag de dag.

Gerechten die niet alleen lekker en voedzaam zijn, maar ook zonder onnodige ingrediënten worden gemaakt, vormen daarom de rode draad. En zo’n positieve ervaring zorgt achteraf voor een goed gevoel. Oftewel, eat real food, feel real good.

Lees het verhaal van Jimmy Green

Merkidentiteit verweven in online presentatie

Begin 2022 was de start van onze samenwerking met Jimmy Green. Diverse sessies over de merkstrategie en websitestructuur leidden tot een concreet voorstel, gericht op herziening en verbetering van de online presentatie.

Het aanscherpen van de merkidentiteit en doorvertaling daarvan naar de website waren de voornaamste doelen. Websitebezoekers meenemen in het verhaal van Jimmy als een vriendelijke vriend die bewust bezig is en dit op aanstekelijke wijze deelt met zijn vrienden, familie en kennissen. Kortom, de beoogde doelgroep de juiste sfeer en boodschap laten ervaren als Jimmy Green wil uitstralen.

Let the food do the talking: letterlijk en figuurlijk

Het nieuwe webdesign is een visuele weergave van de kernwaarden van Jimmy Green: doing good, inspiring, going futher, surprising. Deze worden weerspiegeld op de website door gebruik te maken van een fris en levendig design, waarin groene tinten (gelinkt aan duurzaamheid en gezondheid) de hoofdrol spelen.

Met oranje en zwart als aanvullende kleuren wordt de aandacht van websitebezoekers naar de juiste plekken geleidt en krijgt het geheel een modern en zelfverzekerd randje. Verder zorgen inspirerende afbeeldingen van verse, kleurrijke ingrediënten ervoor dat websitebezoekers direct de juiste sfeer ervaren.

Nieuwsgierig naar het menu?

Updates in
je mailbox?

Stay tuned! Schrijf je in en ontvang een aantal keer per jaar de nieuwste updates, interessante blogs en artikelen in je inbox.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief