cases

HelloChair

Een optimale online positionering

Zeg hallo tegen snelgroeiend meubelbedrijf HelloChair. Een bedrijf én case die wij niet onder stoelen, banken (en tafels) steken. Team SEO, SEA en social media ondersteunen hen voor een optimale online positionering. Nieuwsgierig? Leun achterover in je stoel en lees snel verder.

Zeg hallo tegen HelloChair

Sinds 2020 is Hello Chair specialist in stoelen, banken en tafels. Met fysieke winkels in Bussum en Culemborg en een sterke online aanwezigheid is Hello Chair al snel uitgegroeid tot een heus stoelenwalhalla. Aan ons de taak hen te ondersteunen bij hun online positionering en vindbaarheid om deze groei voort te zetten.

Sterke online positionering dankzij slimme inzet content

Door slimme inzet van (video)content via diverse kanalen, zoals de website, Instagram, TikTok en Google Ads zorgen we voor een krachtige online marketingstrategie voor HelloChair. Ter versterking van hun online positionering optimaliseren we de website continu en voeren regelmatig SEO-checks uit.

Op het gebied van SEA ondersteunen wij het marketingteam van HelloChair bij prangende vragen en geven aan waar wij kansen zien. Zo hielpen we HelloChair bij de omzetting van shoppingcampagnes naar Performance Max én zetten we actiecampagnes op in de vorm van display advertising.

Stoel kopen? Maar eerst even proefzitten in de winkel

HelloChair is een webwinkel waar klanten stoelen online kunnen kopen. Maar uit ons onderzoek blijkt dat klanten terughoudend zijn met online aankopen, omdat ze eerst willen ‘proefzitten’. Om dit probleem op te lossen, heeft HelloChair de website aangepast. Er wordt nu meer verwezen naar de fysieke winkels waar klanten de stoelen kunnen uitproberen voordat ze overgaan tot aankoop.

De kracht van korte video’s

Met het oog op één van de huidige marketingtrends (videomarketing), adviseren wij HelloChair om gebruik te maken van videocontent en TikTok. Korte, krachtige video’s geven gebruikers een beter indruk van het merk en komt overtuigender over dan stilstaand beeld. De introductie van HelloChair-producten via video’s spreekt aan tot de doelgroep en is daarom een van de meest effectieve vormen van contentcreatie.

Samen streven naar groei en verbetering

Samen met HelloChair streven we naar continue groei en verbetering van onze diensten en producten. Zo heeft Inge (e-commerce manager bij HelloChair) bij ons een SEA training gevolgd om haar kennis op het gebied van zoekadvertenties te vergroten. Door onze online marketingexpertise te combineren met de kennis van HelloChair, versterken we elkaar. Zo blijven wij én HelloChair groeien als team en als bedrijf.

Met HelloChair hebben we goed en regelmatig contact om nieuwe kansen te ontdekken en te benutten. HelloChair gaat als een speer en wij zijn trots dat wij hen mogen ondersteunen bij hun online positionering en vindbaarheid. We kijken er naar uit om nog meer jaren samen te groeien en onze successen verder uit te bouwen!

Updates in
je mailbox?

Stay tuned! Schrijf je in en ontvang een aantal keer per jaar de nieuwste updates, interessante blogs en artikelen in je inbox.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief