Met meer dan 11 miljoen Nederlandse Facebookgebruikers kun je wel stellen dat elke denkbare doelgroep zich op het online platform bevindt. Maar hoe moet je je als bedrijf in het organische landschap profileren?
Aan de slag met FacebookBij Instagram draait het allemaal om de visuele content. Prachtige foto’s en video’s die worden afgewisseld met hier en daar een grappige meme. Hoe doe je als bedrijf nu écht mee op dit platform?
Versla het Instagram algoritmeWanneer je denkt aan het plaatsen van content op social media, komt Pinterest misschien niet als eerste in je op. Toch liggen hier voor veel branches enorme mogelijkheden. Ook voor jou?
Word een visuele inspiratiebronDat LinkedIn het zakelijke platform binnen de sociale media is, dat weten we allemaal. Maar hoe ziet een ideale bedrijfspagina eruit? En hoe dragen je medewerkers bij aan het beeld van jouw merk?
Werk aan je digitale visitekaartjeWaarin verschilt Twitter enorm van andere platformen als het gaat over engagement? Bij negatief geformuleerde posts is dit vaak vele malen hoger dan bij positief geformuleerde posts. Hoe dit komt? Mede omdat het vaak als nieuwsplatform wordt gezien.
Speel in op actualiteit