SEO CONTENT

Content is belangrijk, mits deze relevant is. Daar kunnen we vrij kort over zijn. Over relevantie gesproken, dit is het eerste onderdeel dat we uitzoeken voor onze klanten. Na een grondig zoektermenonderzoek, beslissen we in overleg met de klant op welke termen de focus ligt.

FOCUS EN AFBAKENING ZOEKTERMEN

Als we dit overzicht compleet hebben, kijken we waar kansen liggen in content optimalisatie. Indien gewenst kunnen we je daar volledig in ontzien met ons content team, maar ook zeker in bijstaan wanneer je dit deel liever zelf oppakt.

SEO CONTENT OP MAAT

Wanneer ons content team aan de slag gaat, mag je uitgaan van kwaliteit op maat. We produceren dit te allen tijde met aandacht voor de gebruiker en niet enkel voor zoekmachines. Content scoort immers pas op het moment dat zoekmachines zien dat deze geoptimaliseerd is voor de gebruiker.

WAT IS GOEDE SEO CONTENT?

Naast relevantie is ook de structuur van een website onlosmakelijk verbonden aan content. Zowel vanuit SEO- als het algemene gebruikersoogpunt (CRO en user experience) nemen we de proef op de som. Denk aan duidelijke title tags, meta descriptions, heading tags, menu-structuren én de on-site content.

ZOEKMACHINES EN RELEVANTE CONTENT

Om even terug te komen op on-site content: dit is goud waard in de wondere wereld van SEO. Zoekmachines zijn namelijk gék op inhoud die gericht is op de gebruiker. Je kunt je daarom wel voorstellen dat enige verdieping in je doelgroep essentieel is.

Gewapend met een uitgekiend (longtail) zoektermenonderzoek gaat ons content team aan de slag met onderwerpen die in trek zijn bij de beoogde doelgroep. Op deze manier geven we de gebruiker precies dé antwoorden waarnaar ze op zoek zijn.

DOELGROEPGERICHT SCHRIJVEN

Vergeet een nietszeggende tekst waarin simpelweg zoekwoorden zijn geplakt. Zo werkt het niet. Per klant (of case) bekijken we welke tone-of-voice aansluit bij zowel het platform als de gebruiker. Door SEO te combineren met een doelgroepgerichte tekst zorgen we voor een kwalitatief en vooral volledig product.

Wanneer start jij met relevante én vindbare content?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.